2007-05-21

*HAUR LITERATURA: IRUDIKAPENEN MUNDUA*

Hezkuntza munduan betidanik garrantzi handia eman zaio ipuin kontaketari. Ziur naiz zuri ere txikitan norbaitek ipuinak kontatu dizkizula. Gogoratzen al duzu zeintzuk ziren kontaketak sortzen zizkizun sentipen eta burutapenak?

Post hau idazten hasi aurretik azalpen teorikoa ematea pentsatzen nuen, baina egia esan, artikulu interesgarri bat aurkitu dut. Irakaslea izanik idazle ere bilakatu den emakume batek idatzitako artikulua da. Bertan ez ditu azalpen teorikorik ematen, baina ipuinen garrantziaz ari da, ez agian teorikoki, baizik eta sentimenduen haritik... Artikulua irakurtzen egon naizen bitartean ume aldira bueltatu naiz eta heldu baten garapenarekin baina haur baten sentimenduekin bizi eta gozatu dut irakurketa. Zure gustokoa izatea espero dut.

- Kontatu, irudikatu eta mundu berriak sortu


No hay comentarios: